top of page

De aller, aller moeilijkste keuze

Allerliefste, mooiste, fijnste Siem,


Daar ga je dan. Met pijn in mijn hart. Echt pijn. Het zat er al 2 dagen, heel vast en het kwam er maar niet uit. Tot nu. Ik moest je zien, je voelen, je ruiken. En daar lig je dan. Heerlijk in dromenland.

Schuld, angst en twijfel. Wat gaan we je aan doen. Je hebt geen flauw idee. Nog nooit was het zo dubbel. Zo moeilijk. Jou loslaten. Alleen. Jij moet het doen. Ik zou met alle liefde van de wereld jouw plek innemen. Ik vind het verschrikkelijk, wat jij moet gaan doorstaan. Doen we er goed aan?


Lieve liefste, ik hoop dat onze liefde jou gaat dragen. Dat we er zoveel in hebben gestopt, dat je het voelt. Ook als we er niet zijn. Lieve liefste, wat ben je sterk. Anders mooi. Ik hoop dat je vaart op onze liefde, voor jou.



Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.



85 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

De dood

bottom of page